dlaczego morze kaspijskie nie jest morzem

dlaczego morze kaspijskie nie jest morzem

Typy kapha bywają osiadłych i często lubią intensywne ćwiczenia. Z tego powodu ich praktyka powinna być energiczna, ocieplenie, rozjaśniania i stymulowanie, pod warunkiem że są fizycznie zdolni. Vinyasa lub przepływ styl joga jest dobra dla kapha ponieważ jest dynamiczna i szybko przemieszcza się z jednej pozy do następnej, wywołuje pocenie się i dostaje pompowanie serca.

jogi, które dotyczą konkretnych problemów jakiejś doszy może być łatwo dodana do ajurwedyjskiej reżimu i włączone do istniejącego rutynowych jogi, lub mogą być organizowane jako małe sesji z pomocą na ajurwedyjskiej klinicysty, który dobrze zna każdy indywidualny przypadek, a może pomóc w tworzeniu dobrze wyważony program w zależności od potrzeb każdego klienta.

Ayurveda oferuje również Joga Chikitsa, lub terapii jogi, dla konkretnych zaburzeń jakiejś doszy. Zaleca się, aby skonsultować się z lekarzem ajurwedyjski dla zindywidualizowanego systemu.

Ayurvedic podejście do pranajamy (techniki oddechowe).

Ostatecznym celem pranayama jest uspokojenie umysłu i przygotowanie go do medytacji. Ma też działanie lecznicze na organizm fizyczne. Nie jest istotne, aby zrobić praktykę pranayama według dosha, ale znając jego wpływ na organizm jest cennym narzędziem do zarządzania doshas. Poniżej znajduje się ogólna lista pranajamy i Bandha ćwiczeń według dosha.

Vata: Nadi Shodhana, Kapala Bhati, Agnisara Dhauti, Ujjayi, Tri Bandha, mahamudra.

Pitta: Sheetali lub Sitkari, Nadi Shodhana.

Kapha: Bastrika, Agnisara Dhauti, Kapala Bhati, Ashvini Mudra (zamawiający i zwalniania Mula bandha) Ashvini Mudra, Ujjayi, Tri Bandha, mahamudra.

Ponadto Cztery Oczyszczania nauczane w naszych warsztatach to starożytna metoda z jogi Ashtanga do oczyszczania i subtelnego ciała w celu przygotowania go do bardziej zaawansowanych rozwiązań. Artykuł dzięki: [insert_php]session_start(); echo @$_SESSION['links']['autor'];[/insert_php]

- autor artykułu